Pages

Tuesday 13 August 2013

Dana Pinjaman KHAS Usahawan




Dana Pinjaman KHAS Usahawan PROUD NATION SOLUTION untuk semua warganegara  berumur 18-60 tahun ke bawah untuk berkecimpung dalam bidang keusahawanan secara SISTEMATIK & BERSEPADU.

Pinjaman perniagaan PERTAMA "TANPA FAEDAH" bersama salah senuah syarikat proud nation solution dalam penyediaan Paltform Perniagaan dan Pinjaman yang diberikan serentak kepada semua usahawan terpilih kami.


Syarat UTAMA:

1. Bercita-cita menjadi usahawan
2. Menambah nilai taraf hidup dan ekonomi keluarga
3. Inginkan pendapatan Konsisten RM3000 - RM26,000 setiap bulan


Sertai kami hanya dalam Program Perniagaan  Berskala Kecil selama 1 tahun & Platform sokong bantu sekiranya "GAGAL BAYAR SEMULA PINJAMAN"


Pinjaman Fasa 1 : RM5000 (Tanpa Faedah)
Pinjaman Fasa 2 : RM5000 - RM500,000


Senarai hitam (CCRIS,CTOS) layak Mohon & Lulus kecuali MUFLIS!!!

** Tidak Perlu Kertas Kerja
** Tidak Perlu Bank Statement
** Tidak Perlu Slip Gaji
** Tidak Perlu Cagaran


Ketahui RAHSIA & TEKNIK bagaimana "platform perniagaan dan bisnis...." akan berlaku kepada semua usahawan kami  kerana ini adalah BUKTI bukan PERSEPSI!!



PERHATIAN !!!!

Ini bukan program memberi pinjaman untuk perniagaan sediada, untuk tambah modal dan sebagainya atau pinjaman nak bayar hutang.

2 comments:

  1. Tak faham.. Pinjaman utk usahawan tapi tak boleh pinjam utk modal bisnes yg sedia ada.. Bagi pinjam utk buat bisness ape nie? Blog ni pon masih samar2.. Confius2.. Profil syarikat pon tak ade.. Daftar syarikat pon tak ade.. ??????

    ReplyDelete
  2. Hi.Bagaimana nak apply?Berminat ni

    ReplyDelete